°•. °•.Mijn_Feelings.•° .•°

Hallo lieve Space vrienden.

Het is 30-12-2006

18.49 uur

 

Sjanssie komt nog ffies  voor het laatst in

2 0 0 6

Wat neer zetten hier.

Ik zit een beetje in de lappenmand.

De griep heeft nog steeds de overhand.

Hoesten hoesten en nog eens hoesten.

En dood moe ben ik.

Zal ook weer blij zijn als al die dagen voor bij zijn.

Niet dat ze niet leuk waren in tegendeel.

Heb me best vermaakt  ..hoor.

Met zoonlief  op 2de kerstdag naar me dochter geweest.

Daar heerlijk met me kleinzoon Dinand vermaakt.

Heerlijk gegeten ook nog.

En  1 ste thuis gehangen .

En de zondag ervoor met me moeders op sjouw geweest.

Heerlijk wezen winkelen en koffie gedronken bij de HEMA.

Met natuurlijk wat lekkers erbij.

Ja  en dan komt morgen oud en nieuw eraan.

Dit is me 4 de oud en nieuw alleen thuis.

Maar dat weet je met hondjes die kan je op zo’n avond niet alleen laten.

Zelf heb ik er totaal geen problemen mee om alleen te zijn die avond.

Me dochter komt schaaltje olie bollen brengen en moeders ga lekker onder uit op de bank tv kijken.

Heerlijk zappen niemand doet me wat lol.

Om 12 uur geef ik mezelf een hand en zegt "

Geef jij erom nee ik ook niet en ik neem me zeker niks voor.

Komt toch nooit wat van terecht

Ach eigenlijk is elke avond oudejaars avond.

Ga nooit voor 12 uur naar bed.

Ja en dan nieuwjaarsdag naar me moeder.

Das traditie in fam daar komen we elkaar allemaal tegen.

Me zus met man en me nicht en neef met aanhang.

En mijn kids.

Ach ik heb me moeder nog als die er niet meer is is nieuwjaarsdag niet meer zoals tie was.

Een moeder is toch de spil van de fam.

LIEVE FRIENDS IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN SUPER GEZELLIGE MAAR ZEKER VEILIGE OUD EN NIEUW TOE.

Image Hosted by ImageShack.us

PROOSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTT

EN EEN GEZOND ME ZEKER LIEFDE VOL

2 0 0 7 TOE.

 

Image Hosted by ImageShack.us

  

Image Hosted by ImageShack.us

Daar zijn we weer met het laatste nieuws.

Het is nu  21-12-2006.

De tijd 14.45 uur.

Zo iedereen druk met de voorbereidingen met kerst.

En ik lekker relax hier niks geen gesjouw.

Niet te verzinnen wat eten we met die dagen.

Ik laat me lekker verrassen die dagen.

Zondag ga ik met me moeder eten in  verzorgings huis waar ik ook werk.

Alleen ze weet het zelf nog niet en na het eten gaan we lekker ff shoppen hier in winkelcentrum.

Want de winkels zijn hier open en er is zat te doen.

Mijn moeder zit in de rolstoel en dat is best zwaar voor mij.

Zeker als je rugklachten en  last van atrose heb .

Maar ja dat nemen we maar voor lief.

Mijn moeder is ook goed voor mij.

En aan gezien niemand anders het doet .

Zo dan zit de zondag erop.

1 Ste kerstdag ben ik home alone.

Maar dat is me eigen keuze.

De kids zijn naar hun vader  en dan gaat me zus met der man naar me moeder.

Daar komen dan ook me nicht en neef met hun lovers heen en met kleine Esmée .

Ik blijf die dag lekker thuis ik ga Franssie Bauer dvd s kijken en zappen.

2 de kerstdag ga ik werken.

Dan ga ik in helpen met de open tafel in verzorgingshuis.

Komen ongeveer 4 mensen eten dan.

Dus  ga ik op Sjiek   hahahahaaa

Dan na het eten nog ff koffie drinken met me collega ’s en dan hoppa naar huis.

De hondjes doen en dan komt me zoon Marko me rond half 5 ophalen.

En gaan we naar me dochter Ingrid  en daar  lekker  happie eten.

Want der man is werken dus ben ik met me kids  alleen.

En me kleinzoon Dinand niet te vergeten.

Na de koffie gaan we weer naar huis want zoonlief moet de andere dag weer werken en vroeg op half 5.

Zo en dan zitten mijn kerstdagen erop.

Gelukkiggggggggggggg.

Ik zie er niet tegenop maar ben altijd weer blij als ze voor bij zijn.

Zijn van die dagen dat ik alles zit te overdenken.

En denk dan aan hoe het vroeger was .

Kan daar soms heel droevig en triest van worden.

Want  hoe goed iedereen het ook bedoelt met je.

En hoe vol de kamer ook is waar je ben met mensen.

Je bent toch alleen en komt toch alleen weer thuis en sta ook die dagen weer alleen op.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Lieve vrienden ik wens jullie allemaal hele fijne  kerst_dagen

 

 
Het is zondag 10-12-2006
 
En hoe laat het is 0.07 uur
 
Deze week goed de griep te pakken gehad en het is nog niks met me.
Ik voel me zwak en gammel.
En erg gauw moe.
Het was vandaag op en in bed.
Maar ja met hondjes  kan je niet anders.
Die moeten ook naar buiten he"’
 
Knap je ook niet van op elke keer weer der op uit.
Maar ja het is niet anders.
Dochter heeft vandaag de boodschappen gedaan .
Dus ik kan er weer ffies tegen .
Alhoewel ik meer drink als eet.
 
Weet je dat ik eigenlijk helemaal niet zo’n loggie schrijfster ben.
Maak niet veel mee dus dan ben je ook zo uit verteld.
December is voor mijn een maand  sinds ik aleen ben heel erg tegen aan hikt
Elke keer weer bekruipt me dat eenzame gevoel.
Zie tegen de boel versieren op.
Kijk toen ik nog een partner had was alles heel anders .
Ook toen de kids nog thuis waren.
En mijn ouders er dan waren die  dag.
Dat waren kerstdagen om nooit meer te vergeten.
 
 
Het is alweer 10 jaar dat me vader is overleden.
Me moeder leef nog en die is 84 jaar.
Maar is liever thuis ze kan niet veel meer.
Dus ga ik er een paar uurtjes heen met de kerst en me zussie de andere kerstdag.
 
Het was altijd toen me moeder nog uit de voeten kon.
1 Dag bij mij en 1 Dag bij me zus.
Maar dat kan helaas niet meer.
En dat zijn nu net de dingen waar ik droevig om kan worden.
Dingen die er niet meer zijn en nooit meer zullen komen.
 
Nu gaan de  kids hun eigen weg die dagen.
Ze moeten ook doen waar ze zin in hebben.
Tenslotte hebben ze ook nog een vader en schoonouders.
Ja ….ik hoor jullie denken  kan je dan niet mee.
 
Tuurlijk kan dat als ik dat wil maar dat is het nu juist ik wil dat niet.
Ik wil me kids niet tot last zijn.
En weet je als je alleen bent voel je je overal teveel.
Je komt toch weer alleen thuis.
 
Tuurlijk heb ik ook vrienden en die vragen me ook.
Maar wel getrouwde  en te ver weg om me ffies op te komen halen  voor 1 dag.
We praten dan wel over 200 km en meer.
Ja en dan heb ik nog hondjes .
Duzzzzzzzzzzz
 
Sjanssie
 
Heeft zo haar kerstdagen al ingevuld.
Lekker thuis hangen in makkelijke zooi.
Geen knellende panty ‘s/
Geen strak zittende rok.
Maar gewoon doen of het gewone dagen zijn.
 
Alhoewel ik wel wil gaan werken 2 de kersdag in verzorgingshuis.
Die  oudjes willen toch eten en wat ik dan normaal op vrijdag doe ga ik lekker die kerstdag doen.
Dus helpen met de opentafel ongeveer 50 mensjus.
En  S’avonds ga ik dan weer in de verzorging koffie/thee/limonde rond brengen  aan 88 bewoners.
 
Is dat geen nobel streven met die dagen.
En me moeder nog nalopen .
Dan heb ik me taken weer volbracht toch.???
 
Jeetje tis me toch weer een lang loggie geworden.
O , ja ik ben zeker niet zielig hoor .
Maar dat ik zo denk heeft ook te maken met de dingen  die ik de afgelopen 3 jaar heeft mee gemaakt.
 
Ik ben harder geworden en durf me niet meer te binden  aan een nieuwe vriendschap zowel man als vrouw.
Daar ben ik teveel door beschadigd .
Ik wil me geen verdriet meer laten doen.
Maar ja….dan hebbie ook de leuke dingen niet zeggen ze
Want verdriet en geluk gaan samen op.
I know ….I know.
Maar de angst om het weer te verliezen zit te diep.
 
Zo en nu duik ik er weer in morgen weer een dag.
Ik heb me alweer te bloot gegeven .
Maar ik merk wel van je afschrijven is een goede therapie.
 
Liefs en dikke kus van Sjanssie
 
 
 
 

28-11-2006

Weet je dat ik al avonden bezig ben met mijn Space.

Eerst om al die sandboxen goed te krijgen.

Ik wilde overal het zelfde plaatje.

En is me eindelijk gelukt.

Weet je wat het is ik wil deze Space ook niet weg doen.

Het was me eerste werkstukkie.

En daar ben ik best trots op.

Maggie gerust weten lieve Spacers.

Zo en nu ga ik naar me mandje toe .

Want het is alweer bijna half 1.

Morgen weer een dag dus gaan we hier weer lekker verder tikken.

Liefs en dikke kus van Sjansie.

 

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

28-11-06

Goede morgen daar zijn we weer.

Het is weer dinsdagmorgen  8 uur.

De hondjes zijn al gedaan en ik zit hier aan de koffie.

Voel me een beetje triest _troostenloos en niet naar me zin.

Dit alles heeft te maken dat ik moeite heb met alles om me heen.

En ook dat de feestdagen er aan komen.

Zoals jullie weten ben ik gescheiden al 25 jaar.

In die 25 jaar heb ik egt wel vriendjes gehad en ook samen gewoond.

Maar sinds 3 jaar woon ik weer op mezelf.

Moest toen een hele nieuwe start maken want het was zijn huis.

Ik moet jullie zeggen en de meeste weten het ook wel.

Ik zit er heel netjes bij mede dank zij me moeder en kids.

Maar waar ik zo droevig en triest van wordt is dat ik verders niks kan.

Met een uitkering kan je niet veel.

Ik  zeg altijd maar het is teveel om van dood te gaan.

Maar zeker te weinig om van te leven.

Je kan geen kant uit .

Nooit eens wat leuks doen.

Nooit eens wat leuks kopen.

Nooit eens lekker uit je dak gaan.

Nooit eens met vakantie.

Zeker met deze dagen breekt me dit alles op.

Tuurlijk ben ik aan de andere kant weer rijk.

Met me kids en kleinzoon.

Maar je zou zo graag eens wat willen doen voor ze.

En dat kan ik niet ja door er voor ze te zijn.

Maar niet kunnen zeggen.

Van kids jullie eten lekker bij moeders met de kerst.

Of kadootjes kopen voor sint en kerst.

Ja ………oke ik ben gezond maar daar koop je niks mee.

Jullie mogen het gerust weten dat alles doet me heel veel pijn.

Om te horen hoe leuk andere mensen het hebben.

Mijn wereldje is maar heel klein.

Ook heb ik in die jaren onder vonden geld maak niet gelukkig.

En geluk hang ook niet van geld af.

Maar gelukkig maken ze wel geld.

Ik wil zeker niet klagen want er zijn zat mensen in mijn situatie met schulden en hoe hoger je schulden hoe groter je voedselpakket.

Ik heb het gelukkig geen van beide.

Maar soms zou ik weleens een beetje meer willen hebben.

Weet  je ik ben altijd weer blij als die feestdagen om zijn.

Verlopig heb ik me al aangemeld om te gaan werken

op 2 de kerstdag.

Zodat ik wat kan betekenen voor de oudjes in het verzorgingshuis

En 1 ste kerstdag wil ik met me moeder ook daar gaan eten.

Als haar gezongheid het toelaat.

Maar dan is het egt een kerstdiner van het huis uit.

Alleen me moeder weet het nog niet want ook dat ligt er weer aan hoe zij zich voelt.

Dan heb ik toch een beetje het gevoel ik kan wat betekenen voor die mensjes.

Jeetje als ik het zo trug lees lijkt het wel de klaag muur.

Maar ik wil zeker niet over komen als een klager.

Alleen ik wilde dit ffies kwijt.

Tot me spijt.

Zo en nu ga ik strijken en daarna nog 1 bakkie.

Dan schappies doen en vanavond weer werken.

Koffie rond brengen in de verzorging aan 88 bewoners daar.

Dan zie je weer blije gezichhies.

Lieve Space vriendjes tot morgen.

Liefs Sjanssie dikke kus.

 

 

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn_Feelings. Bookmark de permalink .

4 reacties op °•. °•.Mijn_Feelings.•° .•°

  1. sonja zegt:

    hallo sjanssie  kan het gevoel heel goed ik heb ook
    toen de kinderen kleinwaren iedere cent om moeten draaien
    je maakte van niets iets was ook geen vet pot
    maar was toch altijd gezellig en veel dankbaarder als tegen woordig
    de één moet mooier als de ander ze zijn nu volwassen ze zijn toch
    allemaal met de kleine dingen ook blij
    dat merk je gewoon aan mensen veel liefs Sonja Engelen

  2. Jeanneke zegt:

    JE HEBT WEER LEKKER VAN JE AF KUNNEN SCHRIJVEN MEIS.
    EN JA DE OUDJES MOETEN OOK ETEN EN DRINKEN HEBBEN DIE DAGEN .
    EN DAT JE HET LEUK VINDT ,NOU DAS TOCH TOF DAN.
    JE SPACE ZIET ER MOOI UIT WEER SJANSSIE.
    SOMS MOET JE EENS VERANDEREN.JA IK DURF DA NIE ZO GOED,DUS IK BLIJF MAAR BIJ HET GEEN WAT ER STAAT .
    SANDBOXEN KRIJG IK ER MAAR EEN IN
    ALLEEN DE KOPFOTO.DE REST LUKT ME NIE.
    MAAR JA LAAT MAAT TITTEN WOR.
    VINDT WEL GOE ZO.
    MIJN PUNTJES SITE IS WEL EEN BEETJE VERANDERD.
    GA MAAR EENS KIJKEN ALS JE ZIN HEBT,NIKS VERPLICHT HOOR.MAAR ZOU HET WEL LEUK VINDEN.
    HIER HET ADRES.
     
    htt://jeanneke1955.punt.nl/
     
    OOK MIJN COME2ME SITE ,MAAR DIE KEN JE WEL TOCH?
    WORDT OOK STEEDS WEL WAT BIJGEZET.HEB DAAR OOK EEN FORUM OP LEUK HOOR.
    NOU SJANSSIE VEEL SUCCES MET JE SPACE NOG EN NOG EEN FIJNE AVOND.
    GR JEANNEKE
     
     

  3. Truus zegt:

    Hoi lieverd,
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    En ik heb bij jou ook weer eens bij gelezen. En begrijp wat je bedoel hoor.
    Voor ik met John was zat ik de kerst ook alleen, wilde me ook bij niemand opdringen want inderdaad zo voelt dat.
    En dan zeg je maar is niet erg hoor om alleen te zitten met die dagen, maar toch voelt het anders dan andere dagen dat je alleen zit. Ik ben ook blij voor je dat je die dagen toch wat afleding heb!
    Ik wens je ook hele fijne dagen en een gelukkig(hoop dat die prins ook bij jou langs komt 😉 en pijnvrij 2007!
    Liefs en een hele dikke knuffel Truus
     

  4. Adnan zegt:

    Hello… Your very cool and profesional spaces.. I very like your spaces..  😉
     
     

    —————————_(\_/) ————————-,((((^`\- ————————((((–(6-\- ———————-,(((((-,,—-\ –,,,_————–,(((((–/"._–,’,; -(((———-””’—,(((((-/:—-`,@) -)))–;’—-`"’"’""((((—(——´´ (((–/————(((——\ -))-|———————-| ((–|——–.——-‘—–| ))–\—–_-‘——`t—,.’) (—|—y;—,-""’"-.\—\/)—/-./–)-/———`\–\ —|./—(-(———–/-/’ —||—–\\———-//’| —||——\\——-_//’|| —||——-))—–|_/–|| —\_\—–|_/———-|| —`’"——————\_\

Plaats een reactie