°•. °•.Heb ik weer.•° .•°

Image Hosted by ImageShack.us

Heb ik weer .

Het is nu

22-02-07

22:40 uur

Wil ik me sandboxen veranderen  dus andere afbeeldingen.

Wat denkkie??

Ik zie ze wel tussen de linken staan.

Maar sluit ik me werk af en ga kijken op me

SPACE

Geen sandboxen wordt er gek van.

Ben verdorrie al tig uurtjes bezig .

Dus lieve Space vrienden ff geduld word aan gewerkt.

Ach …..dan maar geen sandboxen  als het niet lukt.

Wordt de Space niet minder leuk door toch.

Ik vind werken aan de Space zowiezo een rampenplan.

Traag me pc loop steeds vast .

Ik ga lekker aan mijn anderse seitjes werken.

Die zijn igg wel sneller .

Maar Sjanssie Space blijft wel bestaan.

Zit teveel werk in na 1 jaar.

Bloed  zweet en tranen heeft het me gekost.

 

Image Hosted by ImageShack.us

25-01-07

Ik hou ff het voor gezien pffffffffffffff.

Morgen weer een dag .

Ik ga me nu bezig houden met me kleinzoon.

FF samen de hondjes uitlaten en daarna happie eten .

En daarna ga ik hem naar het peuterschooltje brengen.  

Image Hosted by ImageShack.usZo en nu koffie  MMMMmmmmm  lekkerrrrrrrrrrrImage Hosted by ImageShack.us

Liefs van 

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us 

 

IP 

 

Dit bericht werd geplaatst in Heb ik weer. Bookmark de permalink .

3 reacties op °•. °•.Heb ik weer.•° .•°

  1. kanjer zegt:

    JE SPACESJES ZIJN OVERWERKT
    hahahahahaha

  2. rebekka zegt:

    hallo hoe komt het det je nog niet toe gevoegd bend aan mijn vrienden lijst?
    liefs sweetangel

  3. rebekka zegt:

    hallo hoe komt het det je nog niet toe gevoegd bend aan mijn vrienden lijst?
    liefs sweetangel

Plaats een reactie